dijous, 15 de desembre del 2011

ESTAT DEL PROCÉS D'ELABORACIÓ DEL PLAFÓ DE COMUNICACIÓ D'A. (FASE 7)

Demà s'acaba el termini per fer aportacions al bloc del Pràcticum però abans de fer la darrera intervenció, que seran les conclusions, m'agradaria explicar breument com hem quedat per acabar d'elaborar el plafó de l'A.

Com ja us vaig comentar, ens havíem repartit els diferents fulls de l'antic plafó per elaborar-lo entre una de les mestres d'educació especial, la tutora de la USEE, la logopeda del CREDA, la meva tutora i jo mateixa. Com vam quedar el dia 19 de desembre per posar-ho en comú, veure com quedava en conjunt i imprimir-lo totes des del mateix ordinador perquè quedi tot igual, ja no us ho podré explicar.

De tota manera, cada dia que ens hem trobat, hem anat comentant petits dubtes i creiem que el dia 19 simplement descarregarem el que tenim fet cadascuna a l'ordinador de la nena perquè el tingui ben a mà i també l'imprimirem. A més, hem aconseguit que el plafó li serveixi per elaborar frases i més endavant textos i, instal·lant-li un sintetitzador de veu, que pugui sentir el que escriu amb els pictogrames. És genial!!!

Ja veurem si no surgeix cap problema, jo confio en que tot anirà bé i la nena disposarà d'un plafó molt més complert que, amb la pràctica, l'ajudarà molt a comunicar-se amb tothom.

Si més no, això esperem TOTES!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada