dimarts, 6 de desembre del 2011

Col·laboració amb la fisioterapeuta de l'EAP en l'adaptació de l'àrea d'educació física


FASE 8: Col·laboració amb la fisioterapeuta de l'EAP en l'adaptació de l'àrea d'educació física
DATA: 10 i 13/10/11 HORES: 4
Objectius:
-ajustar les activitats per tal que pugui col·laborar en les classes d'EF
Destinataris/àries: l'alumna
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1. Reunió amb la fisioterapeuta
2. Observació a l'aula quan fa EF
3. Preparació d'activitats per ajustar-nos a les seves possibilitats de fer EF
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
1. Reunió
2. Observació i fulls d'observació
3. Elaboració i estructuració de les activitats
INDICADORS D'AVALUACIÓ
1. Grau en el que els exercicis adaptats preparats s'ajusten a les possibilitats d'A

DESENVOLUPAMENT: he estat esperant unes setmanes a veure si podia dur a terme aquesta fase, però finalment no ha pogut ser. La fisioterapeuta només coincideix quan jo estic al centre una hora a la setmana (un dels dies vaig anar a observar com treballava amb la nena), i ha d'estar amb ella fent educació física. Així que, la impossibilitat de trobar-nos, no m'ha permés col·laborar per fer l'adaptació de la seva àrea.

ASSOLIMENT DELS OBJECTIUS I REFLEXIONS PERSONALS: es fa evident que no s'han assolit els objectius. M'ha sapigut greu no poder col·laborar, però m'ha fet adonar que no sempre ho podem tenir tot lligat i ben lligat. És clar que, en aquest cas no hem perjudicat la nena, perquè les adaptacions les ha fet igualment la fisioterapeuta, i això em deixa més tranquil·la!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada