dijous, 1 de desembre del 2011

PENSAMENTS.............

Bonessssssssss!!!!

Us volia comentar que cada dia que passa m'agrada més estar fent les pràctiques!!!!
Al principi, abans de començar-les, quan encara havia de fer el preprojecte, estava molt amoïnada i angoixada perquè no sabia ben bé què fer ni com.....quan finalment vaig triar fer-les a un EAP encara em vaig preocupar una mica més, ja que jo no tenia experiència docent.....Ara que ja estic acabant les sessions presencials i que he hagut de triar el centre per fer el Pràcticum II he tornat a triar el mateix centre, l'EAP.

Estic aprenent moltíssim de la dinàmica que es segueix....això si, tal i com em van avisar ÉS UN NO PARAR!!!
Però m'agrada el dinamisme i el contacte amb les persones que precisen de la nostra tasca, és molt enriquidor i gens aburrit!!!

Demà seguiré explicant moltes més coses que ja ronden pel meu cap!!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada